Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda Loe edasi
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda Loe edasi
E-sigaret on väike elektrooniline seade, mida inimesed kasutavad suitsetamise asemel.
See on nagu suits, aga ilma põlemiseta.
E-sigarette ei tohi olmeprügisse visata, sest need on ohtlikud.
E-sigarette ei tohi olmeprügisse visata Loe edasi