Kuidas vähendada prügi mahtu?
Täis prügikott sisaldab tihti rohkem õhku kui sisu.
Kuidas toimida nii,
et prügikott oleks tühjem?
Kuidas vähendada prügi mahtu? Loe edasi
Täis prügikott sisaldab tihti rohkem õhku kui sisu.
Kuidas toimida nii,
et prügikott oleks tühjem?
Kuidas vähendada prügi mahtu? Loe edasi
E-sigaret on väike elektrooniline seade, mida inimesed kasutavad suitsetamise asemel.
See on nagu suits, aga ilma põlemiseta.
E-sigarette ei tohi olmeprügisse visata, sest need on ohtlikud.
E-sigarette ei tohi olmeprügisse visata Loe edasi