Mida avaldame?
Arusaamise Agentuur tiim loob, õpetab ja tutvustab lihtsat keelt.
Meediakanal lihtsaskeeles.ee avaldab lihtsas keeles uudiseid ja artikeleid
Missugust sisu me loome?
Uudistekanal avaldab:
- lihtsas keeles uudiseid
- lihtsas keeles artikleid
- õppematerjale lihtsa keele kohta
Kanali põhimõtted
Uudistekanal:
- järgib ajakirjanduseetikat
- väldib laimu
- ei õhuta vägivalda
- osaleb ühiskondlikes aruteludes
- tegutseb ausalt ja vastutustundlikult
- on avatud uutele ideedele ning koostööle
- ei esinda ühtegi erakonda
Kui sageli lood ilmuvad?
Avaldame uusi lugusid igal nädalal.
Kellele kanal kuulub?
Kanal lihtsaskeeles.ee kuulub Arusaamise Agentuurile.
Lihtsaskeeles.ee avalikustati 7. aprillil 2023. aastal.
Uudistekanali peatoimetaja on Katrin Jõgisaar.
Saada oma uudis info@lihtsaskeeles.ee.
Kuidas valmivad harivad lood?
Meie uudised ja artiklid koosnevad mitmest osast.
Lisame lugudele lõppu mõistete selgitusi.
Siis ei pea lugejad ise infot otsima.
Nendest mõistete selgitustest teeme ka eraldi lood.
Harivaid lugusid avaldame rubriigis “Kasulik teada”.
Harivaid lugusid koostame ka uudistest eraldi.
Oluline
Sisu luues arvestame:
- Inclusion Europe´i lihtsa keele põhimõtetega
- vabaühenduste eetikakoodeksiga
- Eesti ajakirjanduseetika koodeksiga
Toimetuse kontaktid
info@lihtsaskeeles.ee
+372 53022266
+372 5257794
Saada meile pressiteade või uudis!
info@lihtsaskeeles.ee
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Mittetulundusühing Arusaamise Agentuur
Juriidiline aadress:
A. H. Tammsaare tee 139-82
Tallinn, 12914
Registrikood:
80613490
Arvelduskonto:
EE727700771008041235
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Toeta meid annetusega!
Saaja:
Arusaamise Agentuur
LHV arvelduskonto:
EE727700771008041235
Selgitus:
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood