Emadepäev on emadele pühendatud püha
14. mail tähistatakse emadepäeva. Emadepäev on emadele pühendatud püha. Emadepäev on lipupüha. Siis antakse välja ka aasta ema aunimetust.
Emadepäev on emadele pühendatud püha Loe edasi
14. mail tähistatakse emadepäeva. Emadepäev on emadele pühendatud püha. Emadepäev on lipupüha. Siis antakse välja ka aasta ema aunimetust.
Emadepäev on emadele pühendatud püha Loe edasi