Tegevust alustas uus uudistekanal lihtsaskeeles.ee
Sotsiaalne ettevõte Arusaamise Agentuur käivitas uue meediakanali lihtsaskeeles.ee, mis pakub uudiseid ja teavet lihtsas keeles.
Sotsiaalne ettevõte Arusaamise Agentuur käivitas uue meediakanali lihtsaskeeles.ee, mis pakub uudiseid ja teavet lihtsas keeles.
Lihtne keel annab võimaluse mõista ja tegutseda. See aitab olla iseseisev ja tulla toime keeruliste olukordadega. Minu meelest kaitseb lihtne keel inimõigusi.
Lihtne keel on toeks nõrkadele lugejatele. PISA uuringust selgus, et veidi enam kui 1/10 noortest on nõrgad lugejad. 2/3 Rajaleidjasse pöördunutest on raskustes lugemise või kirjutamisega.
Lihtsaskeeles.ee toimetus alustab lugude sarja, kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks. Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused. Täna uurime värve ja kirjatüüpe.
NULA inkubaator edendadab ühiskondlikke algatusi. 2022. aastal said NULA starditoetuse Digiõps ja Arusaamise Agentuur.